Własna firma odzieżowa

Własna firma odzieżowa
Posiadanie własnej firmy odzieżowej to jeden z ciekawszych pomysłów, na który wpadło już wiele młodych i przedsiębiorczych Polaków. Powodem do takiego ruchu jest przede wszystkim chęć założenia własnego biznesu, ale również możliwość kreowania trendów. Młodzi ludzie podkreślają, ze powodów do założenia własnej marki było jednak znacznie więcej: jako jeden z nich wymieniają słabą jakość dostępnych na rynku produktów. To bardzo poważny zarzut w stronę producentów ubrań, jednak nie jest tajemnicą, ze właściciele tak zwanych sieciówek, gdzie młodzi najczęściej się zaopatrują, stawiają przede wszystkim na ilość sprzedanych sztuk odzieży, a nie jej jakość. To prowadzi do sytuacji, kiedy młodzi ludzie wydają spore kwoty na ubrania, które zakładają kilka razy, gdyż ich wygląd po kilku praniach sprawia, ze ubrania są do wyrzucenia. Młodzi ludzie wspominają również o tym, że na polskim rynku brak ubrań w określonych kategoriach. Warto więc przyjrzeć się młodym markom i temu, co produkują.

Najwięcej nowych marek modowych oferuje swoim klientom produkty z serii casual oraz sport. Wśród nich znaleźć można przed wszystkim wygodne t-shirty, ale również bluzy na długi rękaw, spodenki, spodnie, dodatki. Inne marki stawiają przede wszystkim na bluzy typu long-slave. Ubrania sportowe to najczęściej bluzy sportowe o nieco zawyżonej rozmiarówce, jak również kominy, czyli popularne buffy. Pozwalają one na ochronę skóry szyi i podbródka podczas jazdy po śniegu, ale również podczas spędzania czasu an motocyklu. Kolejnym istotnym elementem jest sprzedać edycji limitowanych – pojawiają się one najczęściej sezonowo. Mogą być to specjalistyczne koszulki dedykowane rowerzystom lub też krótkie koszulki z oddychających materiałów skierowane głównie do osób aktywnie chodzących po górach. Młode marki odzieżowe dbają nie tylko o wysoką jakość swoich produktów, ale również o odpowiednie zapakowanie – przesyłka dociera do kupującego odpowiednio zabezpieczona, ale również zapakowana w oryginalne opakowanie konkretnego producenta. Tutaj młodych designerów ogranicza jedynie fantazja – mogą być to torby z ekologicznych materiałów, kartonowe pudła i wiele innych.

Co jest najistotniejsze dla potencjalnego klienta? Przede wszystkim oryginalność – wielokrotnie zdarza się, że tworzone ręcznie produkty (szczególnie odbarwiane) są niepowtarzalne. Daje to poczucie wyjątkowości oraz możliwość posiadania unikatowego wzoru konkretnego produktu. Kolejnym ważnym aspektem jest fakt, że bluzy, koszulki czy buffy robione są ręcznie, przez co przykładana jest olbrzymia waga do jakości oferowanego produktu. Aby zadowalał on oczekiwania klienta tworzy się go z wysokiej jakości materiałów takich jak np. bawełny o wysokiej gramaturze. Dzięki temu można mieć pewność, ze ubrania spełnią swoje funkcje: będą trwałe, ciepłe i przez długo okres czasu będą wyglądać “jak nowe”. Młodzi producenci najczęściej oferują swoje produkty za pomocą stron internetowych – pozwala to ograniczyć powierzchnię sklepową oraz dodatkowe koszty. Ubrania są tworzone na zamówienie, wg konkretnego wzoru.