Jeśli otwierasz swoją firmę otwórz od razu konto firmowe w banku

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Pierwszy własny biznes to bardzo często pierwszy poważny krok do zarabiania bardzo poważnych pieniędzy. Większość współczesnych milionerów zaczynała właśnie od tego, że zdecydowała się otworzyć swój pierwszy własny biznes. Pisząc inaczej, milionerzy zaczynają od własnej działalności gospodarczej, na której potem...

Więcej...

Biznesplan firmy

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Biznesplan firmy ma duże znaczenie dla jej działalności. Przede wszystkim pokazuje czy dany pomysł ma sens i jakie ma walory. Biznesplan pokazuje tak naprawdę wszystko, począwszy od sprzedaży, po marketing czy sprawy księgowe. Jest to rodzaj książki napisany pod specjalne...

Więcej...

Skuteczność e-mail marketingu

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Fachowcy polecają mailing reklamowy. Coraz częściej jest on stosowany przez specjalistów zajmujących się komunikacją z potencjalnymi odbiorcami, a badania tylko potwierdzają skuteczność tej formy reklamy internetowej. Mniej irytująca niż niejednokrotnie denerwująca internautów reklama bezpośrednio na stronie internetowej, bardziej skuteczna –...

Więcej...

Tworzenie biznesplanu własnej firmy

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Biznesplan to strategia i zarazem pomysł na firmę opisany szczegółowo na papierze. Jest to bardzo pomocne, szczególnie wtedy kiedy osoba stara się o pomoc finansową z zewnątrz. Biznesplan przedstawia wszystkie fakty, tematy związane z firmą, które mają ułatwić jej późniejsze...

Więcej...

Młode mamy zakładające biznes

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Kobiety mają bardzo trudną rolę na rynku pracy, ponieważ kiedy zachodzą w ciążę, często są zwalniane. Po urodzeniu i wychowaniu dziecka nie mają pomysłów na własną karierę i często bierze się ona z danej sytuacji. Bardzo dużo mam zakłada biznesy...

Więcej...

Tajemniczy Klient zbada jakość obsługi klient w Twojej firmie

Opublikowane w Kultura biznesu | 0 komentarzy

Dzisiaj w każdej firmie, która zarabia na kliencie detalicznym, kładzie się nacisk na jakość obsługi klienta. Wszystkie duże firmy, które sprzedają swoje produkty klientom, muszą mieć pewność, że jakość obsługi to argument, dzięki któremu klienci będą firmę polecać kolejnym klientom....

Więcej...